Σνούπυ Academy – Φιλοσοφία

Σνούπυ Acedemy. Η φιλοσοφία μας

Στο Σνούπυ Academy καταφέραμε το συγκερασμό τριών διαφορετικών παιδαγωγικών προσεγγίσεων οι οποίες θεωρούνται ως οι καλύτερες στον κόσμο. Ο συνδυασμός τους προσφέρει μια πληθώρα εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων που ως στόχο έχει να προσφέρει τα κατάλληλα ερεθίσματα για την ανάπτυξη των ικανοτήτων και των δεξιοτήτων των παιδιών. Οι παιδαγωγικές προσεγγίσεις των Reggio Emilia, Montessori Method και School of Nature, που χρησιμοποιούνται στο Σνούπυ Academy, προάγουν το σεβασμό, την ατομικότητα και την ομαδικότητα μέσα από ασκήσεις και παιχνίδια. Μέσα από πρακτικές δραστηριότητες ζωής τα παιδιά εξασκούν το μυαλό σε συνδυασμό με τις κινήσεις του σώματος και καταφέρνουν να εκφραστούν! Μέσα από την επαφή με τις τέχνες τα παιδιά ευαισθητοποιούνται και ανακαλύπτουν τις καλλιτεχνικές δεξιότητές τους. Μέσα από την άμεση επαφή με την φύση μαθαίνουμε να τη σεβόμαστε και να την προστατεύουμε!

  • Τα παιδιά πρέπει να είναι σε θέση να μάθουν μέσα από την εμπειρία. Την κίνηση και όλες τις αισθήσεις ακούγοντας και παρατηρώντας.
  • Τα παιδιά έχουν σχέση με άλλα παιδιά και με υλικά αντικείμενα στον κόσμο που τα ίδια πρέπει να έχουν τη δυνατότητα να εξερευνήσουν.
  • Τα παιδιά πρέπει να έχουν ατελείωτους τρόπους και ευκαιρίες να εκφράσουν τον εαυτό τους. Πάνω απ’ όλα όμως δίνοντας έμφαση στη μοναδικότητα και στο σεβασμό της ατομικότητας του καθενός ξεχωριστά.
  • Οι εκπαιδευτικοί πρέπει να κάνουν τα παιδιά να συνειδητοποιήσουν ότι ο σεβασμός για τους όμοιους τους είναι σημαντικός διότι ο καθένας είναι ένα ξεχωριστό άτομο, αλλά συνάμα και μέρος μιας ομάδας που θα πρέπει να συνεργαστεί.
  • Ο εκπαιδευτικός θεωρείται υποστηρικτής και συνεργάτης με το παιδί και όχι απλά ένας δάσκαλος. Πρέπει να είναι σε θέση να εναλλάσσει τις δραστηριότητες με βάσει τα θέλω των παιδιών.
  • Να δημιουργεί τις κατάλληλες συνθήκες ώστε, μέσα σ’ ένα ελκυστικό ασφαλές, φιλικό, πλούσιο σε ερεθίσματα περιβάλλον εξασφαλίζοντας κίνητρα και προϋποθέσεις μάθησης για όλα τα παιδιά.

Οι γονείς είναι ένα ζωτικής σημασίας συστατικό για το σχολείο. Πρέπει να θεωρούνται συνεργάτες και υποστηρικτές για τα παιδιά τους. Είναι εξάλλου ο πρώτος δάσκαλος.

Οι υπεύθυνοι του σχολείου

Πασχάλης Δημήτριος: Εκπαιδευτικός προσχολικής αγωγής, εξειδικευμένος εκπαιδευτικός στη Μοντεσσοριανή εκπαίδευση με προσωπική έρευνα πάνω στις σύγχρονες τάσεις και προσεγγίσεις στην προσχολική ηλικία.

Πασχάλης Γεώργιος: Τελειόφοιτος φιλοσοφικής Πασχάλη Χρυσούλα: Κοινωνική λειτουργός, εξειδικευμένη στη συμβουλευτική γονέων.